رویداد چالش معکوس با هدف شناسایی نیاز فناورانه صنایع در کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 18 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان عصر امروز در نشست رویداد Reverse Pitch (چالش معکوس) که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد که مختص جمعی از فناوران و واحد‌های تولیدی حوزه صنایع قطعه سازی خودرو مستقر در شهرک صنعتی بیجار هستند، ۱۲ نیاز فناورانه شناسایی و نمایندگان آن جهت رفع نیاز‌ها حضور یافتند.

حمیدرضا امانی با بیان اینکه این رویداد در راستای تثبیت و حفظ اشتغال و رقابت‌پذیر کردن فعالیت واحد‌های تولیدی انجام می‌شود، افزود: از دیگر اهداف این رویداد رفع نیاز واحد‌های تولیدی است.

وی یادآور شد: برگزاری رویداد با شناسایی نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولید قطعات خودرو در شهرستان بیجار آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: تاکنون کردستان با عنوان استانی صنعتی شناخته نشده و برگزاری این رویداد صنعتی در بیجار بسیار قابل افتخار و امیدآفرین است.

مهدی رمضانی گفت: مجموعه مسوولان استان حامی واحد‌های صنعتی هستند و تلاش خود را پشتیبانی و پیش رفتن در مسیر صنعتی شدن به کار خواهند گرفت.

وی بر تداوم اجرای این رویداد‌ها تاکید کرد و گفت: امید است زنجیره ارزش راهبردی در غرب کشور و استان‌های زاگرس‌نشین ایجاد شود.

رمضانی با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های استان تشکل بانک ایده‌های صنعتی و کارآفرینی در استان است، گفت: از مجموعه پارک و علم و فناوری انتظار جدی داریم که از اینگونه ایده‌ها حمایت‌ها کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار