مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به همزمانی برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی، گفت: بیش از ۲۰ هزار زائر در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ از اماکن مذهبی کردستان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ 03 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، ۱۵ فروردین در گفتگو با خبرنگاران، گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین امسال بیش از ۲۰ هزار زائر از اماکن استان کردستان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه بقعه متبرکه امامزاده سیدجلال الدین (ع) باباگرگر قروه، امامزاده هاجر خاتون (س) سنندج و قرآن متبرکه نگل پر بازدیدترین اماکن مذهبی سال جاری بوده‌اند، افزود: در این ایام ۵۰۰ نفر در زائرسرا‌های استان کردستان اسکان داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به همزمانی برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی بیان کرد: با توجه به برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی مانند کرسی‌های تفسیر و محافل جزء‌خوانی بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر در برنامه‌های قرآنی بقاع متبرکه حضور داشته و بیش از چهار روزه‌دار از سفره پر برکت افطاری ساده بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به حضور مبلغان بومی برای پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری ویژه‌برنامه‌های تبلیغی در بقاع افزود: خیمه‌های معرفت برپا شده و ۴۰۰ نفر در بقاع متبرکه حضور بهم رساندند و بیش از ۵۰۰ مسابقه فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام کاروند با اعلام اینکه در ایام ماه مبارک بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار توزیع شده است، گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه متبرکه استان کردستان برگزار شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار