فرماندار سنندج از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای میزبانی از موج سوم سفر‌ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 09 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری امروز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه عید سعید فطر که با حضور اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن تعطیلات عید فطر و آغاز موج سوم سفر هموطنان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را برای خدمات‌دهی و میزبانی شایسته از مهمانان در این ایام انجام داده است.

وی افزود: باید تمام کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در آماده‌باش کامل باشند و وظایف خود را برای خدمت‌رسانی به مسافران به بهترین نحو ممکن پیش ببرند.

سیروان صنوبری، دبیر ستاد سفر خدمات سفر شهرستان سنندج نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات عید سعید فطر، همچنین ایام بهار و تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

دبیر ستاد سفر خدمات سفر سنندج ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز با ظرفیتی بیش از دو هزار تخت اقامتی در تعطیلات پیش‌رو آمادگی میزبانی از مسافران را دارند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مقرر شد تمام ادارات نظارتی (صمت، میراث‌فرهنگی، بهداشت و درمان، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی) نسبت به تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه غذا، پارک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و دیگر مراکز مورد هدف گردشگران اقدام و با افراد متخلف بدون اغماض با همکاری مراجع ذی‌ربط برخورد کنند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار