مدیرکل گمرکات استان مرکزی از کاهش 30 درصدی ارزش صادرات استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 06 April 2015

 مهدی میراشرفی ارزش صادرات صورت گرفته در این مدت را 16 هزار و 668 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ارزش ارزی این میزان صادرات بیش از 625 میلیون دلار برآورد شده است.

 

 وی همچنین از کاهش 19 درصدی صدور اظهارنامه‌ در این بخش خبر داد و اظهار کرد: در این مدت 11 هزار و 627 فقره اظهارنامه صادراتی در گمرکات استان به ثبت رسیده است.

 

 مدیرکل گمرکات استان مرکزی با بیان این مطلب که در حوزه وزن اقلام صادراتی نیز با کاهش 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده‌ایم، افزود: در مدت زمان یاد شده بیش از 636 میلیون کیلوگرم کالا از استان به خارج از کشور صادر شده است.

 

مدیرکل گمرکات استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: از کل آمار ارایه شده در زمینه صادرات هشت هزار و 387 فقره اظهارنامه به وزن بیش از 244 میلیون کیلوگرم و ارزش بیش از سه هزار و 472 میلیارد ریال مربوط به عملکرد گمرکات شهرستان ساوه است.

 

 22 کشور جهان از جمله افغانستان، آذربایجان، مصر، هند، ترکیه، ترکمنستان، فدراسیون روسیه، پاکستان، عراق، گرجستان، ارمنستان، سوریه، فرانسه، ایتالیا و رومانی مقصد صادرات استان را تشکیل داده و ماهیان زنده زینتی و لوازم آکواریوم، انواع گل آپارتمانی، گاز سی‌فورکات، دکل انتقال نیرو، شمش روی، انواع شیشه و آینه، سیلندر خالی، کیسه فریزر، شمش آلومینیوم، انواع محصولات شیمیایی، کاشی و سرامیک، انواع عایق های حرارتی و رطوبتی، کشمش و سنگ ساختمانی کار شده  از جمله کالاهای صادراتی استان در این مدت بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار