تابناک : مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از ثبت نام 84 درصد دانش آموزان واجدین شرایط در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در نشست خبری گفت: از خانواده های دانش آموزان خواهش می شود تا با جدیت تمام به ثبت نام فرزندان خود به مدارس اقدام نمایند و این مهم را به روزهای آتی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام سال تحصیلی 93 – 94 فعالیت ها را برای سال تحصیلی جدید آغاز کردیم ، تصریح کرد: قریب بر 16 هزار پرسنل در بیش از 2 هزار و 500 آموزشگاه به 230 هزار دانش آموز در سطح استان خدمات آموزشی و پرورش ارائه می کنند.

فولادوند ادامه داد: ستاد پروژه مهر نیز در قالب کمیته های مختلف در بحث فضاهای فیزیکی مدارس و زمینه پشتیبانی خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان بحث ساماندهی نیروی انسانی مدارس می باشد اظهارکرد: تاکنون 100 آموزشگاه در بحث های فضا سازی، یک شیفته شدن ، جداسازی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و توسعه فنی و حرفه ای و کاردانش ساماندهی شده اند.

فولادوند اضافه کرد: امسال به دلیل نبود پایه اول در متوسطه دوم با مازاد نیرو در این دوره روبرو خواهیم شد که با توجه به کمبود نیرو در دوره ابتدایی از این نیروها در دوره های ابتدایی استفاده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص سرویس مدارس افزود: ساماندهی سرویس مدارس در سال جاری با دقت بیشتری از سوی این اداره کل صورت می گیرد و در نظر داریم  در راستای هزینه سرویس ها نظارات بیشتری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ورود به دستگاه آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان می باشد، ادامه داد: در آزمون استخدامی پیش رو استان مرکزی 101 نفر سهیمه دارد که؛ افراد پذیرفته شده به مدت یکسال دوره های حرفه ای معلمی را خواهند دید و پس ازآن در مهر 95 وارد بدنه آموزش و پرورش خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار