در حکمی از سوی آیت الله دری‌نجف‌آبادی؛
در حکمی از سوی "آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک "حمید پاکپور" به عنوان مشاور نماینده ولی فقیه در امور جوانان منصوب شد.
کد خبر: ۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 24 February 2015

حمید پاکپور در دولت دهم و همزمان با حضور علی‌اکبر شعبانی فرد استاندار سابق استان مرکزی، به‌مدت 4سال مشاور امور جوانان استاندار مرکزی و مسئولیت گروه مشاوران جوان این استانداری را برعهده داشت.

وی، درحال حاضر مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی را در استان مرکزی را برعهده دارد.

عضویت در گروه مشاوران رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و نیز عضویت در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی از دیگر سوابق اجرایی پاکپور به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، درحکمی برای پاکپور وی را به‌عنوان مشاور امور جوانان منصوب از جنابعالی انتظار می‌رود با همکاری جوانان عزیز استان اعم از برادران و خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی، کانون‌های بسیج و مساجد، مدارس، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در جایگاه مشاور نماینده ولی فقیه در امور جوانان با سخت‌کوشی و اخلاص و توکل بر خداوند این بار مسئولیت را به‌دوش گرفته و ان شاء الله منشأ آثار خداپسندانه برای همه باشید.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی در این حکم می‌افزاید: امید آنکه زحمات مورد قبول صاحب شریعت و دعای خیر صاحب ولایت امام عصر(عج) قرارگیرد و از همه عزیزان و مسئولان محترم انتظار همکاری و مساعدت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار