فرمانده انتظامي استان از كشف ۹۸كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك در يك عمليات پيش دستانه پليسي از يك دستگاه كاميون حمل قير در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان دليجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 08 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سردار" حسن مفخمي شهرستاني" افزود: با همكاري مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان و پليس شهرستان دليجان، فعاليت يك باند توزيع مواد مخدر كه در حال برنامه ريزي براي انتقال مقاديري مواد مخدر از يكي از استان هاي جنوبي به استان هاي شمالي كشور بود، مورد رصد قرار گرفت.
وي یادآورشد: با برنامه ريزي و مراقبت هاي نامحسوس انجام شده، سرانجام اعضاي اين باند در حال انتقال مواد مخدر با يك دستگاه خودروي كاميون حمل قير در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان دليجان شناسايي و در عمليات هدفمند مأموران دستگير شدند.
وي افزود: در بازرسي از خودروي مورد نظر مقدار ۹۸ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك در بسته بندي مختلف پلاستيكي كه در بخش انتهايي تانكر اين وسيله نقليه جاساز شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي گفت:‌ در ادامه اين عمليات پليسي۲ دستگاه خودروي سواري ديگر مربوط به اعضاي اين باند قاچاق شناسايي و توقيف شد.

سردار مفخمي شهرستاني در پايان با تأكيد بر عزم راسخ پليس مركزي در مبارزه با پديده شوم موادمخدر و رصد مستمر قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر افزود: ۶متهم دستگير شده در اين عمليات با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار