رئیس کل دادگستری استان مرکزی در احکامی جداگانه محسن عدالت، محمدرضا رحمتی، ربیع الله قربانی، ابوالفضل عامری، جواد زنگارکی فراهانی و علی هاشم پور را به عنوان اعضای کارگروه مشاوره دادگستری کل استان مرکزی در موضوعات کیفری و اجرای احکام کیفری تعیین و منصوب کرد.
کد خبر: ۹۶۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 24 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی همچنین با صدور احکام جداگانه صمد خدابخشی، غلامرضا ملک محمدی، سید محمد قهاری، حجت الله درودگر و حسین فراهانی را به عضویت کارگروه مشاوره دادگستری کل استان مرکزی در موضوعات حقوقی و اجرا احکام حقوقی منصوب کرد.
این کارگروه ها در راستای تحقق اهداف عالی سند تحول قضایی و برای رفع چالش غیر متقن بودن برخی از آرا و تصمیمات قضایی مندرج در سند مذکور و جلوگیری از صدور آراء و تصمیمات غیر متقن تشکیل می شود.
در این احکام آمده است با امید به تلاش جهادی و نگاه مشارکتی اعضا نسبت به ارائه نظریات مشورتی برای ایجاد رویه واحد و جلوگیری از تشتت استنباط و تهافت آرا و نظریات و همچنین رفع موارد ابهام و اشکال کارکنان قضایی در برداشت از قوانین، نسبت به موضوعات مذکور در شعبه بدوی، تجدیدنظر و اجرای احکام همکاری لازم را معمول دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار