نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت آینده با پرداخت تسهیلات ارزان زمینه خانه دار شدن جوانان را فراهم کند.
کد خبر: ۹۷۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 02 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله‌ قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:دولت آینده برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست داخلی و بین المللی تدبیر حکیمانه داشته ‌باشد.
وی یادآورشد: هم اینک مشکلاتی در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور وجود دارد که دولت آینده باید با کار شبانه روزی و تلاش مضاعف زمینه رفع آنها را فراهم کند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: دولت با تدبیر حکیمانه در زمینه مسکن باید به گونه‌ای عمل کند که حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد درآمد خانوار برای این بخش هزینه شود و جوانان برای ازدواج تشویق شوند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب فاطمی، علوی و انقلاب امام رضا(ع) بوده است گفت: مسئولان باید تمام وجود خود را غرق در خدمت، مجاهدت، فداکاری و امانت داری به مردم و جامعه کنند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و کشور افزود: ملت ایران در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه امسال همانند گذشته برای اسلام و انقلاب افتخار آفریدند و ۱۸ میلیون نفر از ملت ایران اسلامی به رئیس جمهور منتخب رای دادند.
وی با بیان اینکه پست‌ و مقام‌ها در اسلام امانت و تکلیف بوده و مدیران در برابر مردم و کشور مسئول هستند یادآورشد: انقلاب اسلامی ۲۴۰ هزار شهید از جمله شهید سردار سلیمانی و محلاتی در راه اسلام و قرآن اهدا کرده است و مسئولان در روز قیامت باید در برابر این شهدا پاسخگو باشند.
امام جمعه اراک با تبریک انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه گفت: امید می رود طرح تحول قضایی در این قوه ادامه یابد چراکه اگر دستگاه قضا سالم باشد، سایر دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند با سلامت به مردم خدمت کنند.
امام جمعه اراک اظهارداشت: آمریکایی‌ها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت ایستاده و تا آنان به برجام باز نگردند ما حاضر نیستیم یک قدم از فرامین رهبر معظم انقلاب عقب نشینی کنیم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نفت، انتقال پول، ارتباطات بانکی، دارو و واکسن را برای ملت ایران تحریم کردند افزود: ملت ایران همان‌گونه که تاکنون در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده اند از این پس هم پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار