رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: حدود ۹۵ درصد از پزشکان درآمدهای آن چنانی ندارند.
کد خبر: ۹۸۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 23 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر روح الله سهرابی در مراسم روز پزشک که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود: حفظ شان و منزلت و جایگاه اجتماعی پزشکان که یک سرمایه اجتماعی هستند، امری ضروری است و از تمامی ارگان ها می خواهیم که این جایگاه را حفظ کنند.
وی یادآورشد: در طول ۱۸ ماهی که از شیوع همه گیری کرونا می گذرد شاهد خدمات شبانه روزی و ایثارگری های فداکارانه پزشکان در صحنه مبارزه با ویروس منحوس کرونا بودیم و این مدافعین سلامت این ۱۸ ماه را با پنج پیک که هر کدام از پیک قبلی شدیدتر بود با حداکثر توان خود و با یک مدیریت بسیار عالی پشت سر گذاشتند که در این راستا خواستاریم که سعی شود قداست پزشکان که صادقانه به مردم خدمت می کنند، حفظ شود.
وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه پزشکی یک امر بسیار سخت و پر مشقت است که پس از سال ها تحمل سختی ها وارد بازار کار می شوند که ۹۵ درصد آن ها کار می کنند که تنها بتوانند زندگی خود را بگذرانند.
دکتر سهرابی ادامه داد: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا علیرغم تمامی توصیه های لازم به همگان مبنی بر عدم حضور در تجمعات، پزشکان از این قضیه مستثنی و به دلیل جایگاه شغلی خود هر روزه در صحنه مبارزه با ویروس منحوس بودند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که از تمامی آن نهایت قدردانی را داریم.
رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی، تامین واکسن دُز یادآور پزشکان را لازمه ادامه دار بودن ارائه خدمت آن ها دانست و خواستار در اولویت قرار دادن این قشر در دریافت دُز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار