رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پزشکان پس از شیوع کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردن و رضایت نسبی مردم، گواه این ادعا است.
کد خبر: ۹۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 23 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم قدردانی از پزشکان که به مناسبت روز پزشک در ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود: بعد از شیوع کرونا در استان، کادر بهداشت و درمان به خصوص کادر پزشکی به صورت شبانه روزی برای سلامتی مردم تلاش کردند و در این راه با توجه به کمبودها، خستگی ها و دیگر موانع احتمالی، از کار خود که همانا حفظ سلامتی مردم در برابر این بیماری منحوس و مهلک است کم نگذاشتند.
وی یادآورشد: خدا را شاکریم که در این زمینه، مردم از عملکرد همکاران رضایتمندی نسبی دارند و این به عقیده بسیاری از پزشکان، بالاترین و بهترین پاداش است.
وی تاکید کرد: مجموعه استانداری و مسولان استانی از همان روزهای نخست شیوع این بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی بودند و از چند روز گذشته نیز بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی با برقراری تماس و یا ارسال پیامک، این روز را به پزشکان تبریک گفتند.
دکتر جمالیان ادامه داد: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا بیمارستان های خصوصی سطح استان به محض تکمیل ظرفیت مراکز درمانی دولتی و احساس نیاز به ظرفیت بیشتر برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، به طور ویژه به امر درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ پرداختند و ظرفیت بخش‌های خود را وارد مدار کرونا کردند که اگر این همدلی و ایثارگری نبود بی شک شاهد اتفاقات بسیار تلخ و ناگواری بودیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فعالیت پزشکان در دوران همه گیری بسیار چشم گیر و حتی بیش از توقع مسئولین بود که خلا کمبود تخت و نیروهای انسانی پر نمی شد مگر با فداکاری و دلسوزی قشر ایثارگر پزشکان و کادر وابسته که امید می رود این روند ادامه دار باشد و بی شک حلاوت آن برای مردم و ارتقا سطح سلامت خواهد بود.
در پایان این جلسه از تعدادی از پزشکان به نمایندگی از جامعه پزشکی با اهداء لوحی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار