معادن کردستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان : یک هزار و ۸۰۰ میلیارد  ریال اعتبار از طریق ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن) برای آسفالت جاده‌ دسترسی معادن استان جذب شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 29 August 2023

به گزارش تابناک کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: در زمینه تجهیز، تکمیل زیرساخت های مناطق مجاور محدوده های معدنی افزون بر تبصره ماده ۱۴ از طریق ایمیدرو ورود کرده و این میزان اعتبار جذب شد.
وی افزود: از این مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای سه جاده دسترسی معادن قروه و ۶۰۰ میلیارد ریال هم برای جاده صاحب سقز در نظر گرفته شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در راستای رفاه حال شهروندان اولویت کاری بهسازی و تکمیل جاده های دسترسی به معادن است، گفت: در محور قصلان- سریش آباد سه کیلومتر جاده آماده بهره برداری است و در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.
خلیقی بیان کرد: سه کیلومتر جاده الوند قلی در بیجار با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی و آسفالت شده و به اضافه آماده سازی ۶.۲ کیلومتر جاده دسترسی معادن در مریوان تا ۲۵ شهریور سال جاری تکمیل و افتتاح می شود.
وی با اشاره به اینکه مطالعات مسیر بلبان آباد - دهگلان نیز به عنوان بخشی از جاده‌های حمل و نقل معادن در سال جاری انجام شده است، بیان کرد: برای اصلاح هندسی، بهسازی رویه آسفالت جاده دسترسی معدن باریت شاه نشین برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار