استاندار کردستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی مخابرات در سال جاری در استان، گفت: بعید می‌دانم که تاکنون در گذشته چنین رقمی در کردستان سرمایه‌گذاری شده باشد و این مرهون تلاش مدیر و کارکنان مخابرات منطقه است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 06 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همزمان پروژه‌های مخابراتی کردستان با تمجید فعالیت‌ها و اقدامات مدیر مخابرات کردستان در زمینه تلاش برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، گفت: انتظار ما از تمامی مدیران همین است که نماینده کردستان باشند.

استاندار کردستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد تومانی مخابرات در سال جاری در استان، تصریح کرد: بعید می‌دانم که تاکنون در گذشته چنین رقمی در کردستان سرمایه‌گذاری شده باشد و این مرهون تلاش مدیر و کارکنان مخابرات منطقه است.

وی تصریح کرد: مجموعه مخابرات مجموعه‌ای است که باید در مقابل هیئت مدیره و صاحب آن پاسخگو باشد و این حجم سرمایه‌گذاری در کردستان، بیانگر همکاری خوب استان و تلاش مدیر مجموعه است.

زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کرد، این اتفاقات، اعداد و جایگاه‌ها در شرکت مخابرات و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان کردستان تکرار شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار